پرش لینک ها

گالوانیزه زنده‌ رود

محصولی برای ماندگاری

تضمین کیفیت

تیم متخصصان ما با رعایت استانداردهای صنعتی و کنترل دقیق فرآیندهای تولید، گامی بزرگ در جهت ارائه گریتینگ‌هایی فلزی با کیفیت عالی برداشته‌اند.

مشاوره رایگان

از انتخاب مناسب مواد و ابعاد گریتینگ تا توصیه‌هایی درباره طراحی و نصب، تیم ما آماده است تا به شما در انتخاب بهترین‌ها برای نیازتان کمک کند.

ارسال به سراسر کشور

با توجه به اهمیت و تعداد بالای گریتینگ‌های مورد نیاز صنایع مختلف، ما شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا ارسال سفارشات به صورت سریع و امن انجام شود.

قدم به قدم کنار هم از سال ۱۳۷۴

شركت گالوانيزه زنده‌رود از سال 1374 فعاليت خود را در زمينه‌ی انجام خدمات گالوانيزه گرم، انواع دكل‌های انتقال نيرو تلسکوپی و انواع قطعات صنعتی آغاز نمود و در نيمه‌ی دوم سال 1380 توليد گريتينگ را در مقياس صنعتی به دامنه‌ی محصولات خود افزوده است. هدف اصلی اين شركت، جلب رضايت مشتريان از طريق ارائه‌ی خدمات با كيفيت مطلوب می‌باشد.

فعالیت‌های تخصصی گالوانیزه زنده‌رود

خدماتی

انجام عملیات گالوانیزاسیون گرم، بر روی انواع قطعات و سازه‌های فلزی، دکل‌های روشنایی و انتقال نیرو، دکل‌های مخابراتی، انواع رادیاتورها، مخازن و ...

تولیدی

تولید انواع گریتینگ (صفحات مشبک زیرپایی) در سایز و تیپ‌های مختلف به صورت دستی و ماشینی (الکتروفورج) و تولید چهارپهلو تابیده از ضخامت ۵ تا ۸ میلی‌متر بصورت ترانس شده

گالوانیزه زنده‌رود؛ ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد

وزن سبک

صفحات گریتینگ با وزن متوسط ۴۰ کیلوگرم در هر متر مربع یکی از سبک‌ترین و مستحکم‌ترین و زیباترین سازه‌های موجود جهت استفاده به عنوان سقف و کف سازه‌ای، در پوش، پله و غیره می‌باشند.

نصب سریع

نصب صفحات گریتینگ به راحتی قرار دادن تکه‌های یک پازل کنار یکدیگر و سرعت نصب آن به صورتی است که دو کارگر نیمه ماهر قادر به نصب بیش از ۱۰۰ متر‌مربع از آن‌ها در کمتر از یک روز می‌باشند.

عدم تجمع گازها

به دلیل وجود شبکه‌ها، عمل تهویه هوا به راحتی انجام می‌شود؛ به صورتی که در ساختمان‌های صنعتی چندطبقه، فقط با نصب یک دستگاه، تهویه‌ی هوا در کلیه‌ی طبقات انجام می‌شود.

مقاوم در برابر ضربه

صفحات گریتینگ پس از اتمام عملیات ساخت، توسط یک لایه پوشش گالوانیزه روکش می‌شوند که این لایه در طول سالیان متمادی، گریتینگ‌ها را در مقابل ضربه و زنگ‌زدگی محافظت می‌کند.

تعویض آسان

در صورت خرابی‌های احتمالی، ترمیم و تعویض قطعات معیوب در کمتر از چند دقیقه و بدون تداخل در کارکرد محیط صنعتی انجام می‌شود. این به معنای کاهش زمان و تعویض آسان صفحات گریتینگ است.

مقرون به صرفه

صفحات گریتینگ با مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، حرارت و اشعه UV، دارای طول عمر بالا هستند و نیاز به تعویض و تعمیر کمی دارند. این ویژگی‌ها باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

کیفیت، افتخار ماست

کارکنان فنی و کارآزموده، بازرسی‌های مکرر، استفاده از مواد اولیه درجه یک، به کار بردن دستگاه‌های صنعتی مرغوب که توسط تولید‌کنندگان معتبر ساخته می‌شوند و همچنین تعویض به موقع قالب‌ها و قطعات استهلاکی، از مهم‌ترین عوامل تولید گریتینگ استاندارد شمرده می‌شود که رعایت آن‌ها در شرکت گالوانیزه زنده‌رود باعث تضمین کیفیت و رضایت کارفرمایان و مشتریان محصولات تولیدی گردیده است.

استفاده از صفحات گریتینگ زنده‌رود در صنایع مختلف

صفحات گریتینگ در بسیاری از صنایع و فضاهای مختلف کاربردهای گسترده‌ای دارند. برخی از کاربردهای مهم آن‌ها عبارتند از:

ساختمان‌ها و سازه‌ها

به عنوان پوشش‌های کف، پله‌ و راهروها، امکان تهویه هوا، کنترل نور و ایجاد امنیت در مناطق عمومی

صنایع نفت و گاز

به عنوان نمای خارجی ساختمان‌ها و پوشش‌های ایمنی، امکان دسترسی ایمن به تجهیزات، کاهش خطر لغزش و سقوط

فضاهای عمومی و تجاری

مانند پارک‌ها، استخرها، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، به عنوان پوشش‌های کف، پله‌ها و نمای خارجی

صنایع شیمیایی و پتروشیمی

به عنوان پوشش‌های کف، پله‌ها و سطوح کار و تهویه هوا و تهویه مکانیکی و پوشش‌های ضد انسداد

با ما در ارتباط باشید

جهت هرگونه سوال و یا دریافت اطلاعات از طریق فرم روبرو با ما در ارتباط باشید

Interior design is the art and science of enhancing the interiors.

همکاران ما